Small Data

Martin Lindstrom


49,00 RON

Editura

Publica

Categorii

Business si Economie

Descriere

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire.


Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman.

Citind paginile acestei carti, veti afla:
- Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO.
- Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA.
- Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi.
- Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney.
- Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda.
- Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an.
- Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba.
Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.

Desi informatiile dezvoltate in aceasta carte ar putea parea insignifiante, ele sunt extrem de importante pentru comportamentul uman si de nepretuit pentru oricine isi doreste sa inteleaga mai bine factorii care declanseaza deciziile de cumparare. Robert Cialdini, autor al cartii Persuasiunea

Cea mai buna carte a lui Martin de pana acum. O modalitate personala, intuitiva si puternica de a privi cum poti schimba ceva prin munca ta. Seth Godin, autor al cartii Triburi

In mediul de afaceri contemporan, in care studiile cantitative suscita un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este sa expuna limitele studiilor cantitative si felul in care cercetarea calitativa devine instrumentul esential pentru depasirea acestora. Chip Heath, co-autor al cartilor Idei cu impact garantat si Switch

Martin Lindstrom analizeaza tehnici criminalistice de ultima ora pentru a dezvalui dihotomia dintre informatie si intelepciune. Daca iti plac serialele Bones si CSI, aceasta carte va fi pe gustul tau. Paco Underhill, autor al cartii Arta de a cumpara

O minte originala si iscoditoare. Time Magazine

Abilitatea lui Martin Lindstrom de a identifica si de a analiza informatiile calitative pare sa treaca dincolo de granitele naturalului. Acest lucru ne-a convins sa va lansam invitatia de a lectura aceasta carte plina de povesti surprinzatoare. Unicredit Bank


Nu ești convins încă?

Ai nevoie de mai multe informații? Verificați ce spun alte persoane despre produsul nostru. Sunt foarte mulțumiți de achiziția lor.

Este prima data cand citesc o carte de Martin Lindstrom, si implicit,de la editura Publica. Si trebuie sa recunosc ca am avut o surpriza placuta.Este o carte fascinanta si care te tine curios pana la final.Initial am citit descrierea de pe spate si am crezut ca este pur si simplu o carte despre marketing si atat.Dar este mult mai mult de atat,continand o multitudine de nuante.Pentru mine personal este un studiu social,cultural si emotional de proportii destul de mari.Fascinanta si profesia lui Martin de a calatori peste tot prin lume si a aduna date mici,calitative pentru a lega lucruri aparent fara legatura care sa ajute afaceristii sa isi dezvolte sau sa isi relanseze afacerile deja existente, dar in picaj.Am aflat lucruri foarte interesante din paginile acestei carti,factori psihologici ai natiunilor sau diferitelor grupuri de oameni.Spre exemplu nu eram constienta,dat fiind faptul ca nu am de unde cunoaste detaliile unei natiuni fara a fi calatorit destul de mult sau deloc in acele regiuni,ca rusii, desi o natiune destul de bataioasa si dura, de fapt tanjesc dupa siguranta si rafinamentul altor natiuni pentru ca lor le lipsesc acestea in propria comunitate,fortati sa fie duri pentru a supravietui intr-un mediu de aceeasi natura.Sau ca ceva atat de simplu ca magnetii de frigider iti arata foarte multe detalii despre acei oameni,daca stii cum sa te uiti.Sau ca americanii,care desi deloc pudici,de fapt au foarte multe rezerve in privinta contactului fizic sau detalii ciudate precum ferestrele sigilate sau inchise in hoteluri si chiar si in alte cladiri.Nu suntem constienti cate se vad din afara si cum ne afecteaza obiceiurile nationale,care pentru straini pot fi vizibile din prima.Tipare de comportament,dorinte nerealizate datorita felului unei comunitati,toate se intiparesc in subconstientul nostru si formeaza amprentele nationale.Iar ,Martin,un fel de geniu,aduna datele acestea,de toate soiurile, si le utilizeaza in alte parti ale lumii.Cum a folosit pentru un supermarket din America,detalii de small data preluate din Japonia.Sau cum a folosit frica de foc a celor din Arabia Saudita pentru a crea un concept de mall unde sa le fie anulata aceasta teama.O carte foarte buna care iti antreneaza mintea si te face sa te gandesti mai bine cum suntem ca oameni si ce small data se afla chiar in casa noastra si ne formeaza viata.Te face sa vrei sa fii atent si sa le cauti si tu peste tot pe unde mergi.O recomand cu bucurie.